100% klanttevredenheid
Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert Luckz een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.
Milieu en duurzaamheid
Wij hebben het milieu hoog in het vaandel. Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.
Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal produceren wat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.
Garantie
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
- via e-mail: service@luckz.nl
- per telefoon +31 (0)85-7430764 - op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur
- schriftelijk: Luckz Klantenservice, Woudenbergseweg 21, 3707 HW, Zeist
100% klanttevredenheid
Bij Luckz staat klanttevredenheid op de eerste plaats. Onze passie ligt in het bieden van de beste service mogelijk en zorgen dat jij als klant tevreden bent.Op het moment dat je niet 100% tevreden bent met de kwaliteit van de door onze geleverde producten laat het ons dan alsjeblief weten. Stuur ons een mail met de reden waarom je ontevreden bent en we zullen samen op zoek gaan naar een oplossing.
Eigen verantwoordelijkheid
Twijfel je over de kwaliteit van je foto of wil je het ontwerp laten nakijken? Neem contact op met de klantenservice we geven je graag advies.