100% klanttevredenheid

Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert Luckz een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.

 

Milieu en duurzaamheid

 

Wij hebben het milieu hoog in het vaandel. Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.

Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal produceren wat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.

Garantie

 
Voor alle artikelen die je bij Luckz koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, bent u ontevreden of wilt u een product aan ons retourneren? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
  • via e-mail: service@luckz.nl
  •  per telefoon +31 (0)85-7430764 - op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur
  • schriftelijk: Luckz Klantenservice, Woudenbergseweg 21, 3707 HW, Zeist
 

100% klanttevredenheid

Bij Luckz staat klanttevredenheid op de eerste plaats. Onze passie ligt in het bieden van de beste service mogelijk en zorgen dat jij als klant tevreden bent.

Op het moment dat je niet 100% tevreden bent met de kwaliteit van de door onze geleverde producten laat het ons dan alsjeblief weten. Stuur ons een mail met de reden waarom je ontevreden bent en we zullen samen op zoek gaan naar een oplossing.

Eigen verantwoordelijkheid

 
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Luckz niet verantwoordelijk.

Twijfel je over de kwaliteit van je foto of wil je het ontwerp laten nakijken? Neem contact op met de klantenservice we geven je graag advies.

Verzending en klachten over verzending

 
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

Veilig betalen

 
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Luckz gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.

Tips, advies en vragen

 
Heb je tips voor Luckz, advies voor de verbetering van onze dienstverlening, informatie of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op +31 (0)85-7430764 of stuur een mail via het contact formulier.