Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Bewaar je ontwerp en bel 085-7430764 of mail ons. We kijken graag met je mee!
Beoordeling door klanten
Lees onze reviews.
Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we hier al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem gerust contact met ons op!
Waar ben je naar op zoek? Algemeen Kaart ontwerpen Kleuren Afbeeldingen Foliedruk Account Bestellen Prijzen Verzending en bezorging Enveloppen Wenskaarten Wanddecoratie Postzegels Sluitzegels
Veel van de meest gestelde vragen staan op deze pagina. Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Neem per e-mail contact met ons op via het contactformulier. Je vraag komt direct bij ons binnen en wordt op werkdagen binnen 24 uur beantwoord.
Wil je direct geholpen worden, dan kun je ons altijd even bellen. Je kunt Luckz op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur bereiken via telefoonnummer +31 (0)85-7430764.
Vermeld het ordernummer als je deze hebt, dan kunnen we je nog sneller van dienst zijn.
Bij Luckz houden we van kwaliteit en keuze. Hieronder onze voordelen op een rij.
Wat kan er beter? Heb je een tip of suggestie voor ons, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen. Dan horen wij die graag!
We staan altijd open voor suggesties en aanbevelingen. Neem contact met ons op via het contactformulier.
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Verder gebruiken we digitale drukpersen. Omdat we per bestelling precies het aantal produceren wat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.
Zelf je eigen kaarten ontwerpen bij Luckz is eenvoudig en is natuurlijk het leukste wat er is. Kies een kaart uit één van onze collecties of ontwerp de kaart helemaal zelf. In de kaarteneditor vind je vele lettertypes, kleuren, achtergronden, kaders en illustraties waarmee je zelf een origineel kaartje maakt. En je kunt natuurlijk ook je eigen foto's en afbeeldingen gebruiken.
Lees onze zelf kaarten ontwerpen tips.
Je kunt je kaart aanpassingen opslaan in je account, zodat je hier altijd later mee verder kunt gaan. Ben je nog niet ingelogd, log dan eerst in op je account.
Wil je de kaart overschrijven met nieuwe aanpassingen?
Wil je in een kopie aanpassingen opslaan? Of de kaart als een apart nieuw ontwerp opslaan?
De aanpassingen zijn nu in de kopie aangepast en je oude versie blijft bewaard. De nieuwe versie is nu bewaard onder de nieuwe naam.
Open de kaart die je wilt aanpassen in de kaarten editor. Klik linksboven in het menu op "Een kopie maken" en geef deze kopie een nieuwe naam. De tweede versie van je kaart is nu gemaakt en kun je direct aanpassen.
Kies twee ontwerpen, de een voor een jongetje, de ander voor een meisje. Maak een persoonlijk account aan, waarin je de verschillende kaartjes kunt opslaan en aanpassen. Als je kindje geboren wordt, kun je op dat moment bepalen welk kaartje je daadwerkelijk wilt bestellen.
Het is fijn om vooraf te kunnen zien hoe je kaart er in het écht uitziet. Als je klaar bent met je ontwerp ga dan verder met bestellen. Kies bij bestellen voor 'proefdruk' en je krijgt het kaartje thuis op de mat; precies zoals jij het gemaakt hebt! Daarbij ontvang je tevens een setje met papiermonsters en kleuren enveloppen.
Lees hier alles over de proefdruk.
Jazeker! Bij Luckz kun je de voorkant, achterkant en beide binnenkanten bedrukken.
Het is altijd mogelijk een ontwerp aan te passen. In de editor kun je de kaart bewerken en aanpassen. Zoals tekst toevoegen, kleuren kiezen, foto uploaden en afbeeldingen plaatsen.
In de meeste gevallen kun je dit zelf doen. Lukt dat onverhoopt niet, laat het ons dan even weten. Wij helpen je graag met het aanpassen van jouw gekozen ontwerp.
Stuur ons een e-mail via het contactformulier en geef aan om welke kaart het gaat en wat je graag veranderd wil hebben. We gaan dan voor je aan de slag.
Onze kaarteneditor werkt het allerbeste in de Google Chrome browser, als je nog geen Google Chrome gebruikt, kijk dan eens of je deze browser kunt installeren en gebruiken. Google Chrome is een veilige, snelle en betrouwbare browser die een groot gebruiksgemak heeft.
Ja, bij de meeste ontwerpen het is mogelijk om een enkele of dubbele kaart te maken. Je kunt dit echter niet zelf doen, wij doen dit graag voor je!
Stuur ons een e-mail via het contactformulier en geef aan om welke kaart het gaat en wat je graag veranderd wil hebben. We gaan dan voor je aan de slag.
Ja, bij de meeste ontwerpen kunnen wij dit voor je omzetten. Bij Luckz heb je de keuze uit de volgende kaartformaten:
Vierkant, Belgisch vierkant, rechthoekig staand, rechthoekig liggend en langwerpig staand.
Wil je een kaart laten omzetten? Stuur ons een e-mail via het contactformulier en geef aan om welke kaart het gaat en wat je graag veranderd wil hebben. We gaan dan voor je aan de slag.
Belgisch vierkant formaten zijn speciaal voor post in België (bpost), waardoor je in principe maar 1 postzegel per envelop nodig hebt. De meeste kaart ontwerpen zijn om te zetten naar dit formaat. Wil je een kaart laten omzetten naar een Belgisch vierkant formaat, neem dan contact met ons op.
Talen die het Nederlandse alfabet gebruiken, zoals Engels en Duits, kun je gewoon gebruiken op het kaartje.
Wij hebben ook veel lettertypes die werken voor andere talen zoals Turks of Arabisch. Probeer meerdere lettertypes uit. Zodra je de letters en tekst goed in beeld ziet wordt het lettertype ondersteund en zal het ook goed worden afgedrukt.
Talen zoals Cyrillisch, Chinees of Hebreeuws gebruiken hele andere letters. Deze letters kun je niet typen in de kaartmaker. Wij adviseren om in deze gevallen een afbeelding van je tekst te maken in een fotobewerkingsprogramma en deze uploaden in je kaart. Bestel dan wel een proefdruk! Dan kun je het beste beoordelen of de tekst goed en mooi op de kaart staat.
Ja, je kunt in onze kaarteneditor kiezen uit vele mooie lettertypes. Klik op het tekstvlak in de kaarteneditor. In het menu kun je nu het lettertype wijzigen. Ook de kleur en lettergrootte kun je hier zelf kiezen. Het is helaas niet mogelijk om lettertypes die niet in onze editor staan te gebruiken. Eventueel zou je wel een kant-en-klare afbeelding met jouw tekst in hoge resolutie kunnen maken en uploaden.
De veiligheidsmarge van 4 millimeter wordt met een stippellijn in de kaarteneditor aangegeven. Daarin kun je veilig teksten of beeldelementen in plaatsen. Alles buiten de veiligheidsmarge kan worden afgesneden.
Alles wat binnen het vak van de stippellijnen valt, zal zeker te zien zijn na het snijden van de kaartjes.
Alles wat buiten deze stippellijnen valt, kan weggesneden worden. Houdt hier rekening mee bij het ontwerpen van je kaartje.
In onze kaarteneditor zie je een icoon met vierkantjes. Als je dit aanklikt wordt het hulpraster getoond. De rode lijnen laten het midden van de kaart zien. Als je een tekst of beeld vlak aanklikt dan zie je een rood puntje wat het midden aangeeft.
Veel van onze ontwerpen kunnen aangepast worden naar een bijpassend kaartje in dezelfde stijl. Bijvoorbeeld van een bestaand geboortekaartje naar een bijpassend kraamfeest of babyshower kaartje, of een trouwkaart naar een save the date of bedankkaart.
Wil je graag een bijpassend kaartje laten maken? Neem gerust contact met ons op, dan kunnen wij bekijken of je wensen mogelijk zijn.
Lukt het niet om de editor te openen, of kom je een probleem tegen? Dan kan het zijn dat een onderdeel van onze website een keer niet goed is ingeladen. Probeer dan eerst onderstaande 2 opties. Blijft het probleem daarna bestaan, of wil je graag hulp bij het aanpassen van je gekozen kaart, neem dan contact op met onze klantenservice.
Optie 1: Het kan voorkomen dat een onderdeel van onze website een keer niet goed is ingeladen. Om dit op te lossen kun je je cookies verwijderen van de Luckz.nl website in je browser. Probeer het daarna weer opnieuw.
Optie 2: Als je nog geen Google Chrome gebruikt, kijk dan eens of je deze browser kunt installeren en gebruiken. Google Chrome is een veilige, snelle en betrouwbare browser die een groot gebruiksgemak heeft.
De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartje. Het drukwerk kan afwijken van de schermkleuren omdat het met inkt wordt opgebouwd. Om zeker te zijn van de kleuren van je kaartje raden wij aan om een proefdruk te bestellen. Je krijgt dan een écht kaartje thuis op de mat, samen met voorbeelden van de envelopkleuren en papiersoorten.
In ons kleurenpalet staan de meest voorkomende kleuren. Naast het kleurenpalet in het tabblad "Custom" kun je een eigen #(hex code) kleur invoeren. Zo kun je iedere gewenste kleur gebruiken voor jouw kaart.
De voorbeeld foto's in onze fotokaarten zijn gemakkelijk te vervangen. Klik op het icoontje van een wolk in het midden van de voorbeeldfoto en upload direct je eigen foto.
Je kunt eigen (gevonden) afbeeldingen uploaden bij het onderdeel ‘afbeelding’ in de editor en plaatsen in je kaartje. Let er altijd wel even goed op dat je de afbeelding ook mag gebruiken.
Luckz is namelijk niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen wellicht de rechten van bezitten. Dat risico is voor de gebruiker zelf. De afbeeldingen in onze editor zijn allemaal afgestemd met de ontwerpers ervan en kun je zonder problemen gebruiken.
Als je een foto op je kaart wil plaatsen adviseren wij een een hoge resolutie foto van 300 dpi in RGB kleuren. Het is ook mogelijk om in de editor de foto bij te snijden en te verplaatsen. Twijfel je aan de kwaliteit van de foto? Bewaar jouw ontwerp in je eigen collectie. Neem contact met ons op en geef aan om welke kaart het gaat. We kijken graag even mee.
Je kunt een of meerdere eigen foto's uploaden in de kaart. Klik in de kaarteneditor bij het onderdeel 'afbeeldingen en versieringen' op de button 'upload eigen afbeelding'. Jouw foto verschijnt na het uploaden in de kaart. Daarna kun je de foto groter of kleiner maken, verslepen, spiegelen of roteren. Wil je de foto achter een kader zetten? Gebruik dan de 'volgorde' optie om de foto naar achteren te verplaatsen.
Het kan zijn dat je foto niet helemaal goed past op de kaart. Vaak heb je dan een staande foto voor een liggend kader of andersom. Als je een foto in de kaarteneditor upload kun je de foto bijsnijden, groter of kleiner maken. Als daarna je dubbelklikt op de foto kun je deze verplaatsen in het bijgesneden kader. Heb je hier hulp bij nodig? Neem gerust contact met ons op.
Ja dat kan. Al onze kaarten hebben automatisch het Luckz logo op de achterkant staan. Wij zijn trots op onze ontwerpen, kwaliteit en service en willen daarom graag onze naam aan onze kaarten verbinden. Er zijn ook mogelijkheden om het logo in een andere kleur of ander formaat te plaatsen. Wil je het logo toch verwijderen en lukt het niet in de editor? Neem dan contact met ons op.
Foliedruk geven jouw kaarten een extra luxe uitstraling. De folie wordt na het drukwerk op de kaart gezet door een speciale foliedruk machine. De folie is het bovenste laagje van de kaart, wat je kunt voelen. Het foliedruk laagje zorgt voor een extra luxe afwerking en glanzend effect en geeft jouw kaarten een éxtra stijlvolle uitstraling.
Lees onze foliedruk informatie pagina over de werkwijze, levertijd en prijzen.
Als je de kaart in de editor opent, zie je dat het element met folie een glanzend effect heeft. Als je het element selecteert dan kun je in het menu bij de kleuren zien of de foliekleur goud, zilver of koper is geselecteerd. Let op: Er kan slechts 1 foliekleur worden gekozen in een ontwerp.
Zie je geen folie kleuren, maar wil je dit wel graag in je kaart? Neem gerust contact met ons op, dan kunnen wij bekijken of je wensen mogelijk zijn.
Je kunt op ieder kaartje folie laten terugkomen. Teksten en data kunnen in folie, maar ook een aantal elementen, zoals hartjes of spetters. Stuur ons een e-mail via het contactformulier en geef aan om welke kaart het gaat en wat je graag in foliedruk veranderd wil hebben. Dan kunnen wij bekijken of je wensen mogelijk zijn.
Nee, iedereen kan kaarten bestellen bij Luckz. Een account is niet noodzakelijk maar wel heel handig.
Met een Luckz account kun je gemakkelijk:
Klik bovenaan op het blauwe icoon 'inloggen' en vul je naam en e-mailadres in. Nadat je een wachtwoord hebt gekozen is je account actief. Of klik op de 'account maken' knop. Een account is bij Luckz gratis en geheel vrijblijvend!
Jouw kaarten en ontwerpen blijven altijd in je account staan, zolang je het account bij Luckz aanhoudt. Als je jouw account verwijderd, dan verwijder je hiermee al je gegevens, ook je ontwerpen en opgeslagen kaartjes worden verwijderd.
Log in bij je Luckz account. Je bestelde proefdruk kun je terugvinden bij het onderdeel Bestellingen in je account.
Geen probleem! Als je een account aanmaakt en ons dan een seintje geeft, slaan wij de proefdruk erin op en sturen je dan een mail.
Al je favoriete kaarten kun je terugvinden in je eigen collectie. Hier kun je ook je kaarten bewerken en eigen ontwerpen en aanpassingen bewaren.
Vul de adressen handmatig in of upload ze met het adressen Excel bestand. Laat je kaartjes gemakkelijk rechtstreeks verzenden naar al je vrienden en familie met de verzendservice van Luckz.
Lees hier alles over onze verzendservice.
Op maandag t/m vrijdag en zondag voor 18:00 besteld, dezelfde dag gedrukt en verzonden (met uitzondering van foliekaartjes). Je ontvangt je kaartjes in de meeste gevallen binnen 1-3 werkdagen.
Meer over onze verzending & bezorging.
Ja, dat kan uiteraard. Verzending buiten Nederland heeft een toeslag van €3,50.
Lees hier alles over onze verzending naar andere landen.
Let op: Wil je jouw btw-nummer op de factuur? Vul deze in bij de extra adresregel in het bestelproces.
Bestellingen die je plaatst, gaan bijna direct in productie. We raden je aan om ons direct te bellen op +31 (0)85-7430764. Wij kijken dan voor je of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren, zodat je een nieuwe bestelling kunt doen. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur.
Ja, dat kan met je Luckz account. Je ontwerpen en bestellingen worden bewaard in je account. Al je ontwerpen vindt je terug in je eigen collectie. Bestelde kaarten kun je terugvinden bij je bestellingen. Je kunt de kaarten die daar getoond worden opnieuw gebruiken voor een andere bestelling of de kaart nog een keer aanpassen.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je vrijwel meteen een bevestiging per e-mail.
Heb je deze e-mail niet ontvangen?
In je account kun je bij je bestellingen altijd de status van je bestelling controleren.
Twijfel je? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Uiteraard kun je op Luckz ook zakelijk bestellen. De factuur uit de bestelling wordt automatisch gegenereerd, wij hebben hier geen handmatige handelingen aan. De gegevens die je invult bij de bestelling, komen ook op je factuur te staan.
Let op: Wil je jouw btw-nummer op de factuur? Vul deze in bij de extra adresregel in het bestelproces.
Stuur een mail naar onze klantenservice en vermeld daarbij jouw ordernummer. Vervolgens wordt de BTW teruggeboekt.
Let op: Zorg ervoor dat jouw btw-nummer ingevuld is bij de extra adresregel in het bestelproces.
Als de bestelling is betaald en verzonden, kan je via je eigen account naar bestellingen en vervolgens een PDF downloaden (pdf icoon). Kun je de factuur niet terugvinden nadat de bestelling is bezorgd? Neem contact met ons op.
Let op: Bestel je zakelijk en wil je jouw btw-nummer op de factuur? Vul deze dan in bij de extra adresregel in het bestelproces.
De prijs van jouw kaart(en) is afhankelijk van:
Des te meer kaartjes je besteld, des te lager de stuksprijs is.
Als je een kaart bekijkt kun je de prijs gelijk berekenen met de prijscalculator.
De prijs van de kaart(en) is inclusief drukkosten en inclusief BTW.
Een overzicht van al onze prijzen vind je hier.
Als je een bestelling plaatst bij Luckz, dan zijn er geen onverwachte kosten:
Een overzicht van al onze prijzen vind je hier.
We adviseren altijd om een proefdruk te maken van je kaart om het ontwerp in het echt te kunnen beoordelen. Voor je eerste proefdruk bij Luckz, betaal je de speciale prijs van maar €1! Je ontvangt dan direct een leuk pakket met o.a. een waaier met al onze papiersoorten en envelopkleuren. Daarna betaal je de standaard kaartprijs. De eerste proefdruk met speciale foliedruk kost €2,50 en de tweede proefdruk de kaartprijs.
Een overzicht van al onze prijzen vind je hier!
Luckz maakt geen gebruik van kortingscodes. Andere websites gebruiken helaas misleidende kortingscodes (lees hier meer). Wij werken elke dag met passie en liefde aan onze collectie en bieden een stabiele prijs.
In onze prijzen hanteren wij altijd een standaard staffelkorting. Hoe meer kaartjes je bestelt, hoe lager de prijs per uniek kaartje. Meer kaarten = Meer korting. De staffelkorting wordt automatisch al toegepast bij het bestellen van de kaarten. Het formaat en de papiersoort zijn van invloed op de prijs. Bereken de prijs van jouw kaartje met onze prijzencalculator. Ook kun je een 1e proefdruk bestellen voor maar €1 (foliekaartjes €2,50) om ons uit te proberen, waarbij je een mooi pakketje thuisgestuurd krijgt.
Naar Nederland, België of Duitsland.
Op maandag t/m vrijdag en zondag voor 18:00 besteld, dezelfde dag gedrukt en verzonden (met uitzondering van foliedruk kaarten).
Proefdrukken en bestellingen tot 19 stuks: Worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen bezorgd in Nederland. Naar België binnen 2-8 werkdagen.
Pakket bestelling vanaf 20 stuks: Wordt op de eerstvolgende werkdag bezorgd in Nederland. Naar België binnen 1-2 werkdagen.
Let op: Tijdens Sinterklaas, Kerst en Black Friday is het erg druk bij de postbezorgdiensten! Lees hier meer over de bezorging tijdens speciale feestdagen.
Jazeker! Wij bieden een speciale direct verzendservice waar je zelf al jouw adressen kan toevoegen.
In dit geval adviseren wij 2 om bestellingen te plaatsen.
Eén bestelling voor jezelf door "Pakket bestellen" te kiezen in het bestelformulier.
Bij tweede bestelling die je graag rechtstreeks naar vrienden en familie kies je voor "Rechtstreeks verzenden", daarna kun je alle adressen invoeren of uploaden met een Excel bestand.
Bestellingen vanaf 20 kaartjes of enveloppen worden als pakketpost verzonden.
Indien er minder dan 20 kaartjes of enveloppen worden besteld dan worden deze met de reguliere post verstuurd als brievenbuspost. Hou er rekening mee dat reguliere brievenbuspost iets langer kan duren. Dit is afhankelijk van de bezorgmomenten, in Nederland van dinsdag t/m zaterdag, meestal binnen 24 uur.
Onze pakketten worden verstuurd met PostNL. Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan ontvang je hiervan een bericht in de brievenbus, zodat je weet wat je kunt doen. Als je op de track & trace code klikt in de verzendbevestiging mail kun je ook zien waar je pakket is.
Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL in Nederland en bpost in België. Als je jouw kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit ons direct weten via het contactformulier of bel ons even via telefoonnummer +31 (0)85-7430764. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.
Alle bestellingen op Luckz.nl zijn maatwerk, elk besteld kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op onze bestellingen, je kunt je bestelling niet retour sturen. Luckz garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Lees hier alles over onze garantie. Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Neem dan contact met ons op.
Ja, dat kan. Soms kan het voorkomen dat het niet lukt om met de reguliere online betaalmethodes te betalen. Neem dan contact met ons op, zodat wij achteraf een factuur kunnen sturen. Binnenkort stappen we over op een andere aanbieder van online betaalmethoden, waarbij ook voor de optie ‘after-pay’ gekozen kan worden.
Ben je een klant uit België, dan zijn de levertijden voor proefdrukken net wat anders dan in Nederland.
Proefdrukjes en bestellingen met minder dan 20 kaartjes
Proefdrukjes en bestellingen met minder dan 20 kaartjes worden in België binnen 5 werkdagen geleverd. Wanneer je de bestelling op maandag t/m vrijdag en zondag vóór 18.00 uur doet, worden de kaartjes dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Dat houdt in dat we de bestelling aan PostNL geven. In België wordt dit overgedragen aan bpost die de bestelling binnen 7 werkdagen bij jou aflevert. Wij hebben hier helaas geen invloed op.
Bestellingen met meer dan 20 kaartjes
Bestel je meer dan 20 kaartjes, dan gaat je bestelling met de pakketpost mee. Op maandag t/m vrijdag en zondag voor 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en aan PostNL geleverd. PostNL draagt het pakket over aan bpost om het pakket bij jou af te leveren. Normaal gesproken wordt het pakketje op de eerstvolgende werkdag bezorgd. Zo kan je snel de kaarten aan je familie en vrienden sturen.
Dat kan! De enveloppen bestel je gemakkelijk vooraf via deze link. Heel handig, want dan heb je genoeg tijd om ze op je gemak te schrijven.
Enveloppen zijn niet standaard inbegrepen bij de kaarten. Deze kun je zelf toevoegen aan jouw bestelling. Je kunt voor de enveloppen kiezen uit meer dan 29 kleuren.
Je kunt voor de enveloppen kiezen uit meer dan 29 kleuren.
Het is geen verplichting om enveloppen bij je kaartjes te bestellen, maar wel erg handig natuurlijk. Wil je een andere kleur enveloppen dan de standaard kleuren, dan kan dat uiteraard. Neem daarvoor even contact met ons op via het contactformulier, dan komt het prima in orde. Houd er wel rekening mee dat afwijkende wensen en kleuren vaak wel iets duurder zijn. Uiteraard informeren we je hierover vooraf.
Nee, die zijn niet inbegrepen. Je kunt bij het postkantoor postzegels of indien van toepassing speciale geboortezegels kopen. Deze hebben dezelfde prijs als een gewone postzegel maar zijn speciaal voor geboortekaartjes ontworpen.
Bij onze direct verzendservice zijn de postzegels wel in de prijs inbegrepen. Laat je kaarten gemakkelijk rechtstreeks verzenden, met de verzendservice van Luckz.
Voor deze vraag verwijzen we je door naar de website van PostNL: hier kun je precies zien hoeveel postzegels op je envelop moeten - dit is namelijk afhankelijk van het gewicht. Voor kaarten is dit over het algemeen 1 postzegel, tenzij je extra post toevoegt in de envelop. Om hier zeker van te zijn, adviseren we je om jouw proefdruk inclusief envelop te (laten) wegen.
Let op: Voor post in België (bpost) geldt dat vierkante kaartjes met 2 postzegels verstuurd moeten worden. Meer informatie op de bpost website.
Belgisch vierkant: Speciaal voor België hebben wij het speciale Belgische kaartformaat, het formaat van 12x13,5. Deze is “bpost vriendelijk” waardoor je in principe maar 1 postzegel per envelop nodig hebt.
Al onze kaart ontwerpen zijn om te zetten naar dit formaat. Neem contact op met de klantenservice als je hier hulp bij nodig hebt.
De sluitzegels met standaard ontwerp zijn € 5,50 per vel van 25 stuks, vanaf 2 vellen begint de staffelkorting. Klik op een sluitzegel om meer te lezen over de staffelkorting.
De luxe sluitzegels met echt goudfolie zijn €5,95 per vel van 25 stuks.
De sluitstickers hebben een doorsnede van 32mm (3,2cm) en passen heel goed bij je envelop.
Jazeker, het is mogelijk om de sluitzegels vooraf te bestellen.
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: