100% klanttevredenheid

Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeert Luckz een 100% klanttevredenheid op al haar diensten.

 

 

Milieu

Luckz heeft het milieu hoog in het vaandel. Zo worden al onze kaarten gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.

 

Druktechnieken

Grafische drukwerktechnieken zoals metallic inkten, foliedruk, pregen en stansen worden bij ons niet toegepast. Indien een kaartje dit toont is het puur een simulatie zoals glitters, goud, zilver e.d.. Structuren als kaftpapier, krijtbord en hout zijn geen echte structuren maar hebben alleen deze uitstraling.

 

Niet tevreden?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
• via e-mail: mailmij@luckz.nl
• per telefoon (085) 743 07 64 - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur
• schriftelijk: Luckz Klantenservice, Woudenbergseweg 21, 3707 HW, Zeist

Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 48 uur naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!

 

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Hippe Geboortekaartjes niet verantwoordelijk.

 

Verzending en klachten over verzending

Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

 

Veilig betalen

Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Luckz gebruik van de diensten van de Kaarten Carrousel BV / Concepten Carrousel BV. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.

 

Tips, advies en vragen

Heb je tips voor Luckz, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op (085) 743 07 64 of stuur een mail naar mailmij@luckz.nl